regist bank tag edit

Ansicht von 4 Beiträgen - 1 bis 4 (von insgesamt 4)
  • Autor
    clem
    Teilnehmer

beste,
    Hoe is de volgorde van werken met regist bank tag edit . ik druk eerst op regist bank , daarna op menu , dan regist bank tag edit , en zie staan New tag,verder weet ik niet wat ik verder moet doen ,kan iemand mij uitleggen welke handelingen ik moet uitvoeren en waarom ?
    met muziekale groeten

Merlino
    Teilnehmer

Dat helpt je bij het zoeken. Door eigen tags mee te geven, kun je beter en sneller zoeken. Werkt heel goed.

Merlino
    Teilnehmer

Je maakt een tag aan voor een bepaalde register bank bv „Romantisch“, dan verschijnt er een groen haakje voor deze tag, die aangeeft dat de tag voor die registerbank actief is.
    – Sla dit op door op save te drukken.
    – Ga naar een andere registerbank en ga weer naar het menu tag edit. Daar zie je nu alle eerder aangemaakte tags en kun je deze selecteren, die je voor deze register bank relevant vind. Soms ziet hij de net nieuw aangemaakte tags niet. Dat is wel eens irritant.
    – Ook die sla ge weer op in de betreffende register bank.

Als je nu registraties zoekt, kun je ook filteren op bestaande tags en daardoor bv alle registerbanken filteren, die een vinkje hebben bij „Romantisch“. Zeker als je veel registraties hebt is dat echt super handig.

Hoop dat het een beetje duidelijk is voor je. In de Reference Manual BLZ staat het in het engels uitgelegd, maar wel met plaatsje!
    Groet rené

Erstellen Sie einen Tag für eine bestimmte Registerbank zB „Romantik“, dann erscheint vor diesem Tag eine grüne Klammer, die anzeigt, dass der Tag für diese Registerbank aktiv ist.
    – Speichern Sie dies, indem Sie auf Speichern drücken.
    – Gehen Sie zu einer anderen Registerbank und gehen Sie zurück zum Tag-Bearbeitungsmenü. Dort sehen Sie nun alle bisher erstellten Tags und können diejenigen auswählen, die Sie für diese Registerbank relevant finden. Manchmal sieht er die neu erstellten Tags nicht. Das irritiert manchmal.
    – Das können Sie auch in der entsprechenden Registerbank hinterlegen.

Wenn Sie nun nach Registrierungen suchen, können Sie auch nach bestehenden Tags filtern und so beispielsweise alle Registerbanken filtern, die ein Häkchen bei „Romantisch“ haben. Dies ist besonders nützlich, wenn Sie viele Registrierungen haben.

Hoffe es ist ein bisschen klar für dich.
    grüße rene

clem
    Teilnehmer

Beste,
    Bedankt voor de uw verstaanbare uitleg , eenvoudig uitgelegd voor een beginnende keyboardspeler (76 jaar ).
    met muziekale groeten vanuit Belgie
    Van Dam C

Ansicht von 4 Beiträgen - 1 bis 4 (von insgesamt 4)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.
WordPress Cookie Hinweis von Real Cookie Banner